Solftware per fer la Memòria Tècnica de Disseny de Baixa Tensió (MTD) i el Càlcul de la Càrrega Total de la Línia d’Enllaç (LGA)
Qualsevol instal·lador electricista busca solucions pràctiques per dur a terme les seves tasques amb la màxima diligència. Les noves tecnologies han aportat molts avantatges per a instal·ladors d’electricitat que ja poden fer ús de programes informàtics específics per a la confecció de Memòries Tècniques.
Avui volem presentar el programa BT9, desenvolupat per IT9, experts en software per a l’instal·lador. Amb BT9, un electricista certificat, podrà realitzar amb totes les garanties i amb la més alta professionalitat, la Confecció de la Memòria Tècnica de Disseny de Baixa Tensió (MTD) i el Càlcul de la Càrrega Total de la Línia d’Enllaç (LGA).
El Software BT9 per a la Confecció d’el Butlletí de Reconeixement, té la seva versió en aplicació per a mòbil i/o tablet (android) en l’App Brie9, una solució molt pràctica per a aquells instal·ladors que treballen amb mòbil.
Aplicació App Brie9: solucions per a instal·ladors que treballen amb el mòbil.
Totes les últimes novetats i normatives relacionades amb les instal·lacions elèctriques, són tingudes en compte pel programa BT9 que a més, ofereix a l’instal·lador electricista la possibilitat de generar als seus clients una Declaració Responsable, així com un contracte de manteniment sense necessitat de fer tota la Memòria tècnica.
El software BT9 per a instal·ladors electricistes realitza la següent documentació:
- Esquema unifilar
- Certificat de la instal·lació
- Memòria Tècnica
- Contracte de manteniment
- Declaració Responsable
- Certificat de Fires
- Línia General d’Alimentació
Les seves característiques principals són:
- Nombre il·limitat de diferencials, subquadres i comptadors (LGA)
- Impressió dels diferencials en l’esquema unifilar en funció dels PIA ‘s.
- Enviament de notificacions amb Google Calendar
- Possibilitat de guardar en qualsevol punt del projecte
- Visualització de tot el projecte en un sol document
- Impressió: impressora, PDF (amb i sense signatura digital)
En definitiva, si ets un instal·lador electricista i vols tenir el millor complement tecnològic als teus serveis,